Shrink wrap covering for vessels

SKU: 12819
Brand: Kalaretk
Price:
225,00 €
Qty.: - +
Paadi katmine termokahaneva kilega talviseks hoiustamiseks. Hind sõltub otseselt paadi suurusest (pikkus, laius ja kõrgus), kuna suuremate paatide kiletamisele kulub märksa rohkem materjali, tarvikuid ja aega.
Hinnatase 225.- EUR on mõeldud 4m pikkuse kajutita (konsooliga) paadi kiletamise maksumusena. 7-8m ja 3.5m kõrguste paatide kiletamise maksumus võib ulatuda 550-700 EUR-ni.
Soovi korral on võimalik ka talvel paati pääsemiseks paigaldada ajutine tõmblukuga suletav uks, samuti lisada õhutamise tagamiseks ventilatsooniavasid.
Kiletamisele toodud paadist on soovitav võimalusel eelnevalt eemaldada pehmed istmekatted ja muud tekstiilist esemed (nt päästevestid) ja maha võtta akud. Samuti tuleks hoolitseda, et paadipõhjas/pilsis ega paakides poleks vett.
Vajadusel saame Kalaretke soojas hallis enne kiletamist ka veepaagid ja pilsi tühjendada ning paadi ära kuivatada. Suurte paatide kiletamist on võimalik teha ka välitingimustes kohapeal, näiteks sadamate hoiustusplatsidel peale navigatsioonihooaja lõppemist.
Kiletamine väldib vee, jää ja tolmu sattumist paati, samuti pikendab kordades paaditentide eluiga (tendid võetakse enne kiletamist maha). Samuti aitab kiletamine vältida pahalaste märkamatut ligipääsu teie varale. Kiletada on võimalik ka jette, autosid, ATV-sid, kaubaaluseid, ehitustehnikat ja paljusid muid objekte. Küsi pakkumist!



Similar products
Teostame erinevate bensiinimootorite hooldust ja hooajalist õlivahetust. Hind sisaldab mootori- ja jalaõlide ning õlifiltri vahetust. Kontrollime ja vajadusel vahetame ka küünlad ja impelleri (küünalde ja impelleri vahetus ei sisaldu ülaltoodud hinnas). Kõik distantsjuhtimisega mootorid on mõistlik kohale tuua koos paadiga, kui võimalik.
SKU: 11234
95,00 €
MotorGuide vöörimootori hooldust on otstarbekas lasta teha iga hooaja lõpus (alates 2. kasutusaastast). Hoolduse mõte on kontrollida, et mootori korpusesse poleks sattunud niiskust, ja määrida reduktori liikuvaid osasid. Tavaliselt väsib peale 3-4 aastast kasutamist (olenevalt kasutusest ka varem) mootori võlli otsatihend (simmerling) ja võib hakata vett sisse laskma. Vee mootorisse sattudes langeb oluliselt mootori võimsus ja võivad roostetama hakata (ja seistes isegi kinni jääda) rootor ja harjad, mille tulemusena mootor lõpetab lõpuks töötamise. Kui mootori töös on märgata häireid või kõrvalekaldeid, või on tekkinud kahtlus, et mootoris on vesi, tasub mootor igal juhul meile hooldusesse ja kontrolli tuua. Õigeaegne probleemide likvideerimine on märksa odavam kui suuremate häiretega kaasnev tõsisem remont. Vajadusel teostame vajaliku remondi ja vahetame tihendid, tagamaks mootori hermeetilisuse. Hoolduse teostamiseks tuleb mootor koos juhtimispuldiga toimetada meie töökotta Tartus Raadil, Nõlvakaare 8.
SKU: 12285
75,00 €
MinnKota Ulterra on kõige kallim ja keerukam vöörimootor mitmete erinevate hooldust vajavate sõlmedega, mille hooldust on otstarbekas lasta teha iga hooaja lõpus. Hoolduse mõte on kontrollida, et mootori korpusesse poleks sattunud niiskust, ja määrida hammasrihma ning muid liikuvaid osasid. Tavaliselt väsib peale 3-4 aastast kasutamist (olenevalt kasutusest ka varem) mootori võlli otsatihend (simmerling) ja võib hakata vett sisse laskma. Vee mootorisse sattudes langeb oluliselt mootori võimsus ja võivad roostetama hakata (ja seistes isegi kinni jääda) rootor ja harjad, mille tulemusena mootor lõpetab lõpuks töötamise. Kui mootori töös on märgata häireid või kõrvalekaldeid, või on tekkinud kahtlus, et mootoris on vesi, tasub mootor igal juhul meile hooldusesse ja kontrolli tuua. Õigeaegne probleemide likvideerimine on märksa odavam kui suuremate häiretega kaasnev tõsisem remont. Vajadusel teostame vajaliku remondi ja vahetame tihendid, tagamaks mootori hermeetilisuse. Hoolduse teostamiseks tuleb mootor koos juhtimispuldiga toimetada meie töökotta Tartus Raadil, Nõlvakaare 8.
SKU: 12288
95,00 €
Kui Sa hoiad talvel oma paati ja mootorit õues või hoones, kus temperatuur võib langeda alla nulli, siis tasub mootori lõhkikülmumise vältimiseks peale navigatsioonihooaja lõppu teha ära mootori läbipesu tosooli või antifriisiga. Selleks tuleb lasta mootoril töösoojaks töötada (et avaneks termostaat) ja lastakse mootoril mõnda aega edasi töötada tosooli või antifriisiga, mis tagab külmumisvastase jahutusvedeliku jõudmise mootori jahutussüsteemi kõigisse osadesse, vältimaks lõhkikülmumist miinuskraadidega. Siis võid kevadeni oma mootori turvalisuses kindel olla.
Õigeaegne probleemide likvideerimine on märksa odavam kui külmumisega kaasnev tõsisem remont. Läbipesu teostamiseks tuleb mootor koos juhtimispuldiga toimetada meie töökotta Tartus Raadil, Nõlvakaare 8.
SKU: 12728
75,00 €
Soovitame hooaja lõpu viimase puhastava käivituse bensiinimootoritel enne talvekorterisse panekut teha teha spetsiaalse ASPEN kütusega. Eriti oluline on see karburaatormootoritel. Talveperioodil mitmeks kuuks seisma jäänud mootorites võivad tavakütuses sisalduvad kergemad kütusefraktsioonid auruda ja toitesüsteemi eri osadesse võivad sadeneda erinevad kütustes sisalduvad vaigud, mis võivad ummistada/kahjustada pumpasid, karburaatoreid, düüse ja teisi toitesüsteemi osi. Lõpukäivitus puhta ASPEN kütusega võimaldab seda vältida.
Käivituse käigus lastakse mootoril töötada piisavalt kaua aega, tagamaks karburaatorites, kütusefiltrites ja muudes toitesüsteemi osades kütuse vahetumise puhta ASPEN kütusega, millest talve jooksul mittevajalikke komponente mootorisse ei ladestu.
Soovitame selle käivituse teostada koos mootori talve-eelse läbipesuga.
SKU: 12730
25,00 €