Vöörimootori hooajahooldus MINN KOTA Terrova mootoritele

Tootekood: 12287
Kaubamärk: Kalaretk
Hind:
85,00 €
Kogus: - +
MinnKota Powerdrive vöörimootori hooldust on otstarbekas lasta teha iga hooaja lõpus (alates 2. kasutusaastast). Hoolduse mõte on kontrollida, et mootori korpusesse poleks sattunud niiskust, ja määrida reduktori liikuvaid osasid. Tavaliselt väsib peale 3-4 aastast kasutamist (olenevalt kasutusest ka varem) mootori võlli otsatihend (simmerling) ja võib hakata vett sisse laskma. Vee mootorisse sattudes langeb oluliselt mootori võimsus ja võivad roostetama hakata (ja seistes isegi kinni jääda) rootor ja harjad, mille tulemusena mootor lõpetab lõpuks töötamise. Kui mootori töös on märgata häireid või kõrvalekaldeid, või on tekkinud kahtlus, et mootoris on vesi, tasub mootor igal juhul meile hooldusesse ja kontrolli tuua. Õigeaegne probleemide likvideerimine on märksa odavam kui suuremate häiretega kaasnev tõsisem remont. Vajadusel teostame vajaliku remondi ja vahetame tihendid, tagamaks mootori hermeetilisuse. Hoolduse teostamiseks tuleb mootor koos juhtimispuldiga toimetada meie töökotta Tartus Raadil, Nõlvakaare 8.
Sarnased tooted
Teostame erinevate bensiinimootorite hooldust ja hooajalist õlivahetust. Hind sisaldab mootori- ja jalaõlide ning õlifiltri vahetust. Kontrollime ja vajadusel vahetame ka küünlad ja impelleri (küünalde ja impelleri vahetus ei sisaldu ülaltoodud hinnas). Mootorid on mõistlik kohale tuua koos paadiga.
Tootekood: 12282
145,00 €
MinnKota Powerdrive vöörimootori hooldust on otstarbekas lasta teha iga hooaja lõpus (alates 2. kasutusaastast). Hoolduse mõte on kontrollida, et mootori korpusesse poleks sattunud niiskust, ja määrida reduktori liikuvaid osasid. Tavaliselt väsib peale 3-4 aastast kasutamist (olenevalt kasutusest ka varem) mootori võlli otsatihend (simmerling) ja võib hakata vett sisse laskma. Vee mootorisse sattudes langeb oluliselt mootori võimsus ja võivad roostetama hakata (ja seistes isegi kinni jääda) rootor ja harjad, mille tulemusena mootor lõpetab lõpuks töötamise. Kui mootori töös on märgata häireid või kõrvalekaldeid, või on tekkinud kahtlus, et mootoris on vesi, tasub mootor igal juhul meile hooldusesse ja kontrolli tuua. Õigeaegne probleemide likvideerimine on märksa odavam kui suuremate häiretega kaasnev tõsisem remont. Vajadusel teostame vajaliku remondi ja vahetame tihendid, tagamaks mootori hermeetilisuse. Hoolduse teostamiseks tuleb mootor koos juhtimispuldiga toimetada meie töökotta Tartus Raadil, Nõlvakaare 8.
Tootekood: 12286
75,00 €
MinnKota Ulterra on kõige kallim ja keerukam vöörimootor mitmete erinevate hooldust vajavate sõlmedega, mille hooldust on otstarbekas lasta teha iga hooaja lõpus. Hoolduse mõte on kontrollida, et mootori korpusesse poleks sattunud niiskust, ja määrida hammasrihma ning muid liikuvaid osasid. Tavaliselt väsib peale 3-4 aastast kasutamist (olenevalt kasutusest ka varem) mootori võlli otsatihend (simmerling) ja võib hakata vett sisse laskma. Vee mootorisse sattudes langeb oluliselt mootori võimsus ja võivad roostetama hakata (ja seistes isegi kinni jääda) rootor ja harjad, mille tulemusena mootor lõpetab lõpuks töötamise. Kui mootori töös on märgata häireid või kõrvalekaldeid, või on tekkinud kahtlus, et mootoris on vesi, tasub mootor igal juhul meile hooldusesse ja kontrolli tuua. Õigeaegne probleemide likvideerimine on märksa odavam kui suuremate häiretega kaasnev tõsisem remont. Vajadusel teostame vajaliku remondi ja vahetame tihendid, tagamaks mootori hermeetilisuse. Hoolduse teostamiseks tuleb mootor koos juhtimispuldiga toimetada meie töökotta Tartus Raadil, Nõlvakaare 8.
Tootekood: 12288
95,00 €
Kui Sa hoiad talvel oma paati ja mootorit õues või hoones, kus temperatuur võib langeda alla nulli, siis tasub mootori lõhkikülmumise vältimiseks peale navigatsioonihooaja lõppu teha ära mootori läbipesu tosooli või antifriisiga. Selleks tuleb lasta mootoril töösoojaks töötada (et avaneks termostaat) ja lastakse mootoril mõnda aega edasi töötada tosooli või antifriisiga, mis tagab külmumisvastase jahutusvedeliku jõudmise mootori jahutussüsteemi kõigisse osadesse, vältimaks lõhkikülmumist miinuskraadidega. Siis võid kevadeni oma mootori turvalisuses kindel olla.
Õigeaegne probleemide likvideerimine on märksa odavam kui külmumisega kaasnev tõsisem remont. Läbipesu teostamiseks tuleb mootor koos juhtimispuldiga toimetada meie töökotta Tartus Raadil, Nõlvakaare 8.
Tootekood: 12728
75,00 €
Paadi väline puhastamine on soovitav teha sügisel peale navigatsoonihooaja lõppu, peale veest välja võtmist või viimast veeskäiku ja enne paadi talvehoiule panekut. Puhastamiseks kasutame erinevatel paatidel erinevaid puhastusvahendeid sõltuvalt kere materjalist, mis tulevad edukalt toime kogu hooaja jooksul ladestunud kaltsiumi ja vetikatega.
Puhastuse hind varieerub, sõltuvalt paadi suurusest ja seisukorrast. Ülaltoodud hind on ühe hooaja jooksul magevees seisnud/sõidetud, 5m paadi puhastamise maksumus.
Puhastada tasub ka paate, mida plaanite müüa. Puhta ja hea väljanägemisega paadi hind on tunduvalt kõrgem, kui roheliseks-pruuniks määrdunud ja puhastamata paadil. Alumiiniumpaatidel suudame soovi korral taastada ka algse heleda nn. uue paadi alumiiniumi tooni.
Tootekood: 12975
150,00 €