Категории

Maintenance of 8 - 20hp outboards

Артикул: 11234
Бренд: Kalaretk
Цена:
95,00 €
Кол-во: - +
Teostame erinevate bensiinimootorite hooldust ja hooajalist õlivahetust. Hind sisaldab mootori- ja jalaõlide ning õlifiltri vahetust. Kontrollime ja vajadusel vahetame ka küünlad ja impelleri (küünalde ja impelleri vahetus ei sisaldu ülaltoodud hinnas). Kõik distantsjuhtimisega mootorid on mõistlik kohale tuua koos paadiga, kui võimalik.
Схожие продукты
MotorGuide vöörimootori hooldust on otstarbekas lasta teha iga hooaja lõpus (alates 2. kasutusaastast). Hoolduse mõte on kontrollida, et mootori korpusesse poleks sattunud niiskust, ja määrida reduktori liikuvaid osasid. Tavaliselt väsib peale 3-4 aastast kasutamist (olenevalt kasutusest ka varem) mootori võlli otsatihend (simmerling) ja võib hakata vett sisse laskma. Vee mootorisse sattudes langeb oluliselt mootori võimsus ja võivad roostetama hakata (ja seistes isegi kinni jääda) rootor ja harjad, mille tulemusena mootor lõpetab lõpuks töötamise. Kui mootori töös on märgata häireid või kõrvalekaldeid, või on tekkinud kahtlus, et mootoris on vesi, tasub mootor igal juhul meile hooldusesse ja kontrolli tuua. Õigeaegne probleemide likvideerimine on märksa odavam kui suuremate häiretega kaasnev tõsisem remont. Vajadusel teostame vajaliku remondi ja vahetame tihendid, tagamaks mootori hermeetilisuse. Hoolduse teostamiseks tuleb mootor koos juhtimispuldiga toimetada meie töökotta Tartus Raadil, Nõlvakaare 8.
Артикул: 12285
75,00 €
MinnKota Powerdrive vöörimootori hooldust on otstarbekas lasta teha iga hooaja lõpus (alates 2. kasutusaastast). Hoolduse mõte on kontrollida, et mootori korpusesse poleks sattunud niiskust, ja määrida reduktori liikuvaid osasid. Tavaliselt väsib peale 3-4 aastast kasutamist (olenevalt kasutusest ka varem) mootori võlli otsatihend (simmerling) ja võib hakata vett sisse laskma. Vee mootorisse sattudes langeb oluliselt mootori võimsus ja võivad roostetama hakata (ja seistes isegi kinni jääda) rootor ja harjad, mille tulemusena mootor lõpetab lõpuks töötamise. Kui mootori töös on märgata häireid või kõrvalekaldeid, või on tekkinud kahtlus, et mootoris on vesi, tasub mootor igal juhul meile hooldusesse ja kontrolli tuua. Õigeaegne probleemide likvideerimine on märksa odavam kui suuremate häiretega kaasnev tõsisem remont. Vajadusel teostame vajaliku remondi ja vahetame tihendid, tagamaks mootori hermeetilisuse. Hoolduse teostamiseks tuleb mootor koos juhtimispuldiga toimetada meie töökotta Tartus Raadil, Nõlvakaare 8.
Артикул: 12287
85,00 €
MinnKota Ulterra on kõige kallim ja keerukam vöörimootor mitmete erinevate hooldust vajavate sõlmedega, mille hooldust on otstarbekas lasta teha iga hooaja lõpus. Hoolduse mõte on kontrollida, et mootori korpusesse poleks sattunud niiskust, ja määrida hammasrihma ning muid liikuvaid osasid. Tavaliselt väsib peale 3-4 aastast kasutamist (olenevalt kasutusest ka varem) mootori võlli otsatihend (simmerling) ja võib hakata vett sisse laskma. Vee mootorisse sattudes langeb oluliselt mootori võimsus ja võivad roostetama hakata (ja seistes isegi kinni jääda) rootor ja harjad, mille tulemusena mootor lõpetab lõpuks töötamise. Kui mootori töös on märgata häireid või kõrvalekaldeid, või on tekkinud kahtlus, et mootoris on vesi, tasub mootor igal juhul meile hooldusesse ja kontrolli tuua. Õigeaegne probleemide likvideerimine on märksa odavam kui suuremate häiretega kaasnev tõsisem remont. Vajadusel teostame vajaliku remondi ja vahetame tihendid, tagamaks mootori hermeetilisuse. Hoolduse teostamiseks tuleb mootor koos juhtimispuldiga toimetada meie töökotta Tartus Raadil, Nõlvakaare 8.
Артикул: 12288
95,00 €
Soovitame hooaja lõpu viimase puhastava käivituse bensiinimootoritel enne talvekorterisse panekut teha teha spetsiaalse ASPEN kütusega. Eriti oluline on see karburaatormootoritel. Talveperioodil mitmeks kuuks seisma jäänud mootorites võivad tavakütuses sisalduvad kergemad kütusefraktsioonid auruda ja toitesüsteemi eri osadesse võivad sadeneda erinevad kütustes sisalduvad vaigud, mis võivad ummistada/kahjustada pumpasid, karburaatoreid, düüse ja teisi toitesüsteemi osi. Lõpukäivitus puhta ASPEN kütusega võimaldab seda vältida.
Käivituse käigus lastakse mootoril töötada piisavalt kaua aega, tagamaks karburaatorites, kütusefiltrites ja muudes toitesüsteemi osades kütuse vahetumise puhta ASPEN kütusega, millest talve jooksul mittevajalikke komponente mootorisse ei ladestu.
Soovitame selle käivituse teostada koos mootori talve-eelse läbipesuga.
Артикул: 12730
25,00 €
Paadi väline puhastamine on soovitav teha sügisel peale navigatsoonihooaja lõppu, peale veest välja võtmist või viimast veeskäiku ja enne paadi talvehoiule panekut. Puhastamiseks kasutame erinevatel paatidel erinevaid puhastusvahendeid sõltuvalt kere materjalist, mis tulevad edukalt toime kogu hooaja jooksul ladestunud kaltsiumi ja vetikatega.
Puhastuse hind varieerub, sõltuvalt paadi suurusest ja seisukorrast. Ülaltoodud hind on ühe hooaja jooksul magevees seisnud/sõidetud, 5m paadi puhastamise maksumus.
Puhastada tasub ka paate, mida plaanite müüa. Puhta ja hea väljanägemisega paadi hind on tunduvalt kõrgem, kui roheliseks-pruuniks määrdunud ja puhastamata paadil. Alumiiniumpaatidel suudame soovi korral taastada ka algse heleda nn. uue paadi alumiiniumi tooni.
Артикул: 12975
150,00 €