MOTORGUIDE Xi3/Xi5 bow motor control board replacement
Цена:
600,00 €
MotorGuide Xi3 ja Xi5 vöörimootoritel võib ilmneda probleeme, millele on raske nime anda, aga nende üldiseks omaduseks on see, et mootor muidu justkui töötab, aga ei oska paati korralikult ankrus hoida. Jättes kõrvale variandid, kus liiga suurele paadile on paigaldatud ilmselgelt liiga väike vöörimootor (nt 6m paat ja 12V mootor) või on mootori alumine sektsioon kannatada saanud ja sinna on sattunud vesi, siis võib selle probleemi põhjustajaks olla mittekorrektselt töötav emaplaat. Probleem võib ilmneda täitsa uutel mootoritel ja võib tekkida aja jooksul, näiteks niiskuse sattumisega elektrooniliste komponentideni. Kuna emaplaat on niiskuse eest kaitseks silikooniga kinni valatud, siis seda ise remontida ei ole võimalik ja probleemi lahendamiseks on vajalik terve mooduli väljavahetamine. Kuna eri aastatel ja eri mudelitel on tootja kasutanud erinevaid emaplaate, siis ei tasu ise nende hingeellu süüvida, vaid on mõistlik kogu moodul ära vahetada.
Kalaretkel on olemas nii selleks vajalikud varuosad kui oskusteave. Mootor tuleb tuua meie töökotta Tartus Raadil, Nõlvakaare 8. Eelnevalt kokku leppides on võimalik teostada emaplaadi vahetus ootetööna, st tuues mootori hommikul meie juurde, on võimalik see sama päeva pärastlõunal kätte saada.
Kalaretkel on olemas nii selleks vajalikud varuosad kui oskusteave. Mootor tuleb tuua meie töökotta Tartus Raadil, Nõlvakaare 8. Eelnevalt kokku leppides on võimalik teostada emaplaadi vahetus ootetööna, st tuues mootori hommikul meie juurde, on võimalik see sama päeva pärastlõunal kätte saada.
Схожие продукты
Senine praktika on näidanud, et hiljemalt 4.kasutusaastal hakkab MotorGuide vöörimootori võlli otsatihend (simmerling) vähehaaval vett läbi laskma. Selle põhjuseks on tihendi ja võlli omavaheline hõõrdumine ja kulumine ja tihendi kummimaterjali elastsuse vähenemine aja jooksul. Loomulikult võib sellest tihendist jagu saada ka palju kiiremini, kui tiiviku võlli vahele satub liiva või õnnestub ümber tiiviku võlli kerida õngenöör või vana võrguniit ja see sinna mõneks ajaks unustada.
Kui vesi satub mootorisse, siis kakkab see seestpoolt roostetama, mootori võimsus väheneb järk-järgult ja lõpuks lõpetab mootor igasuguse koostöö. Kuna roostetava mootori remont on märksa kulukam, siis tasub peale 3-aastast kasutamist (või kahtluste tekkides ka varem) ennetavalt vahetada välja vastavad veekindlust tagavad tihendid.
Selleks vahetatakse uue vastu mootori korpuse uimega tükk, mille sees vastav tihend on, ja samuti mootori korpuse sektsioonide rõngastihendid ja poldiotste all asuvad tihendid.
Töö on võimalik teostada ootetööna, st tuues kokkulepitud päeva hommikul mootori meie töökotta Tartus, Raadil, Nõlvakaare 8, on võimalik korda tehtud mootor pärastlõunal kätte saada.
Kui vesi satub mootorisse, siis kakkab see seestpoolt roostetama, mootori võimsus väheneb järk-järgult ja lõpuks lõpetab mootor igasuguse koostöö. Kuna roostetava mootori remont on märksa kulukam, siis tasub peale 3-aastast kasutamist (või kahtluste tekkides ka varem) ennetavalt vahetada välja vastavad veekindlust tagavad tihendid.
Selleks vahetatakse uue vastu mootori korpuse uimega tükk, mille sees vastav tihend on, ja samuti mootori korpuse sektsioonide rõngastihendid ja poldiotste all asuvad tihendid.
Töö on võimalik teostada ootetööna, st tuues kokkulepitud päeva hommikul mootori meie töökotta Tartus, Raadil, Nõlvakaare 8, on võimalik korda tehtud mootor pärastlõunal kätte saada.
Артикул: 12290
160,00 €
Senine praktika on näidanud, et hiljemalt 4.kasutusaastal hakkab MotorGuide vöörimootori võlli otsatihend (simmerling) vähehaaval vett läbi laskma. Selle põhjuseks on tihendi ja võlli omavaheline hõõrdumine ja kulumine ja tihendi kummimaterjali elastsuse vähenemine aja jooksul. Loomulikult võib sellest tihendist jagu saada ka palju kiiremini, kui tiiviku võlli vahele satub liiva või õnnestub ümber tiiviku võlli kerida õngenöör või vana võrguniit ja see sinna mõneks ajaks unustada.
Kui vesi satub mootorisse, siis kakkab see seestpoolt roostetama, mootori võimsus väheneb järk-järgult ja lõpuks lõpetab mootor igasuguse koostöö. Kuna roostetava mootori remont on märksa kulukam, siis tasub peale 3-aastast kasutamist (või kahtluste tekkides ka varem) ennetavalt vahetada välja vastavad veekindlust tagavad tihendid.
Selleks vahetatakse uue vastu mootori korpuse uimega tükk, mille sees vastav tihend on, ja samuti mootori korpuse sektsioonide rõngastihendid ja poldiotste all asuvad tihendid.
Töö on võimalik teostada ootetööna, st tuues kokkulepitud päeva hommikul mootori meie töökotta Tartus, Raadil, Nõlvakaare 8, on võimalik korda tehtud mootor pärastlõunal kätte saada.
Kui vesi satub mootorisse, siis kakkab see seestpoolt roostetama, mootori võimsus väheneb järk-järgult ja lõpuks lõpetab mootor igasuguse koostöö. Kuna roostetava mootori remont on märksa kulukam, siis tasub peale 3-aastast kasutamist (või kahtluste tekkides ka varem) ennetavalt vahetada välja vastavad veekindlust tagavad tihendid.
Selleks vahetatakse uue vastu mootori korpuse uimega tükk, mille sees vastav tihend on, ja samuti mootori korpuse sektsioonide rõngastihendid ja poldiotste all asuvad tihendid.
Töö on võimalik teostada ootetööna, st tuues kokkulepitud päeva hommikul mootori meie töökotta Tartus, Raadil, Nõlvakaare 8, on võimalik korda tehtud mootor pärastlõunal kätte saada.
Артикул: 12291
190,00 €
Kui Sinu MotorGuide vöörimootori alumine sektsioon e "torpeedo" on saanud niipalju kannatada, et sellesse on sattunud vesi, ja see on deformeerunud, väga roostetanud või kinni kiilunud, siis võib mõistlik olla mitte hakata seda enam remontima, vaid vahetadagi ära terve alumine sektsioon. Sest see alumine osa ongi ju see, mis kõige kiiremini kulub ja kõige kergemini viga saab. Ja kui see uue vastu vahetada, siis on võimalik oma mootori eluiga pikendada 3-4 aasta võrra. Alumise sektsiooni vahetamisel on oluline tähele panna, et valitaks vastavalt mootorile kas 12V või 24V variant, ja mustade mootorite puhul ka sonariga või sonarita mudel. Valged mootorid on kõik sonarita, aga 12V või 24V valik on ka nende puhul oluline. Reeglina vahetatakse koos alumise sektsiooniga ära ka mootori jalg, sest alumise sektsiooni eemaldamine jala küljest kipub jalga sedavõrd kahjustama, et sellest enam elulooma pole.
Mootori alumise sektsiooni vahetust ei saa teostada ootetööna (st ühe päeva jooksul), sest jala ja korpuse ühendamisel kasutatavad hermeetikud vajavad korralikuks kuivamiseks 24h. Tuues mootori kokkulepitud päeva hommikul meie töökotta Tartus, Raadil, Nõlvakaare 8, on võimalik korda tehtud mootor kätte saada järgmisel päeval.
Mootori alumise sektsiooni vahetust ei saa teostada ootetööna (st ühe päeva jooksul), sest jala ja korpuse ühendamisel kasutatavad hermeetikud vajavad korralikuks kuivamiseks 24h. Tuues mootori kokkulepitud päeva hommikul meie töökotta Tartus, Raadil, Nõlvakaare 8, on võimalik korda tehtud mootor kätte saada järgmisel päeval.
Артикул: 12294
540,00 €
Kui Sinu MotorGuide vöörimootori alumine sektsioon e "torpeedo" on saanud niipalju kannatada, et sellesse on sattunud vesi, ja see on deformeerunud, väga roostetanud või kinni kiilunud, siis võib mõistlik olla mitte hakata seda enam remontima, vaid vahetadagi ära terve alumine sektsioon. Sest see alumine osa ongi ju see, mis kõige kiiremini kulub ja kõige kergemini viga saab. Ja kui see uue vastu vahetada, siis on võimalik oma mootori eluiga pikendada 3-4 aasta võrra. Alumise sektsiooni vahetamisel on oluline tähele panna, et valitaks vastavalt mootorile kas 12V või 24V variant, ja mustade mootorite puhul ka sonariga või sonarita mudel. Valged mootorid on kõik sonarita, aga 12V või 24V valik on ka nende puhul oluline. Reeglina vahetatakse koos alumise sektsiooniga ära ka mootori jalg, sest alumise sektsiooni eemaldamine jala küljest kipub jalga sedavõrd kahjustama, et sellest enam elulooma pole.
Mootori alumise sektsiooni vahetust ei saa teostada ootetööna (st ühe päeva jooksul), sest jala ja korpuse ühendamisel kasutatavad hermeetikud vajavad korralikuks kuivamiseks 24h. Tuues mootori kokkulepitud päeva hommikul meie töökotta Tartus, Raadil, Nõlvakaare 8, on võimalik korda tehtud mootor kätte saada järgmisel päeval.
Mootori alumise sektsiooni vahetust ei saa teostada ootetööna (st ühe päeva jooksul), sest jala ja korpuse ühendamisel kasutatavad hermeetikud vajavad korralikuks kuivamiseks 24h. Tuues mootori kokkulepitud päeva hommikul meie töökotta Tartus, Raadil, Nõlvakaare 8, on võimalik korda tehtud mootor kätte saada järgmisel päeval.
Артикул: 12309
610,00 €
MotorGuide Xi3 ja Xi5 vöörimootoritel võib vahel ilmneda probleeme GPS-mooduliga. Lihtsaim viis sellest arusaamiseks on jälgida mootori korpusel paiknevat satelliidimärgiga LED-indikaatorit. Kui see õues asudes ja võimalikest segajatest (kõrgepingeliinid, sillad, äikesepilved, metallkonstruktsioonid) eemal olles mootori sisselülitamisel paari-kolme minuti jooksul vilkuma ega põlema ei hakka, siis võib olla GPS-moodul vigane või kahjustatud. Tasuks üle kontrollida, et juhtmed ja nende isolatsioon poleks kusagilt kannatada saanud. Kui olete mootorit ise lahti võtnud, siis GPS-mooduli juhtmete ebaõigel kinnitamisel võivad juhtmed mootori ülestõstmisel jääda liikuvate osade vahele ja kasutamisel viga saada. Samuti võivad juhtmed viga saada, kui mootor keerab ühele poole 3 või enam tiiru. Seda on praktikas esinenud vanemate (4-5 aastat) kalibreerimata Xi5 mootoritega.
Mittetöötava või haiget saanud GPS-mooduli vahetamine on kulukas, kuna GPS-moodul on MotorGuide vöörimootori kõige kallim detail. Kahjustatud GPS-mooduli juhtmete parandamine ei anna üldjuhul rahuldavat tulemust, mistõttu on mõistlik kogu moodul ära vahetada.
Kalaretkel on olemas GPS.mooduli vahetuseks vajalikud varuosad ja oskusteave. Mootor tuleb tuua meie töökotta Tartus Raadil, Nõlvakaare 8. Eelnevalt kokku leppides on võimalik teostada GPS-mooduli vahetus ootetööna, st tuues mootori hommikul meie juurde, on võimalik see sama päeva pärastlõunal kätte saada.
NB! Kuna MotorGuide tootevalikus on müügis ka välimuselt identsed, aga ilma GPS-i ja ankrufunktsioonita MotorGuide Xi3/Xi5 mootorid, siis olles meelega või kogemata mõne sellise soetanud, on võimalik sellesama teenusena Kalaretkes sellele GPS-moodul lisada. Tuleb ainult arvestada, et lisaks GPS-moodulile tuleb juurde soetada ka õige juhtimispult.
Mittetöötava või haiget saanud GPS-mooduli vahetamine on kulukas, kuna GPS-moodul on MotorGuide vöörimootori kõige kallim detail. Kahjustatud GPS-mooduli juhtmete parandamine ei anna üldjuhul rahuldavat tulemust, mistõttu on mõistlik kogu moodul ära vahetada.
Kalaretkel on olemas GPS.mooduli vahetuseks vajalikud varuosad ja oskusteave. Mootor tuleb tuua meie töökotta Tartus Raadil, Nõlvakaare 8. Eelnevalt kokku leppides on võimalik teostada GPS-mooduli vahetus ootetööna, st tuues mootori hommikul meie juurde, on võimalik see sama päeva pärastlõunal kätte saada.
NB! Kuna MotorGuide tootevalikus on müügis ka välimuselt identsed, aga ilma GPS-i ja ankrufunktsioonita MotorGuide Xi3/Xi5 mootorid, siis olles meelega või kogemata mõne sellise soetanud, on võimalik sellesama teenusena Kalaretkes sellele GPS-moodul lisada. Tuleb ainult arvestada, et lisaks GPS-moodulile tuleb juurde soetada ka õige juhtimispult.
Артикул: 12314
790,00 €